Tarjoamme Sinulle 30 päivän vaihto- ja palautusoikeuden, alkaen ostopäivästä

Mikäli tilaamaasi tuote tai tuotteet eivät osoittaudukaan mieleisiksi, voit palauttaa osan tilauksesta tai vaikkapa koko tilauksen takaisin meille.

Kuinka voin palauttaa/vaihtaa tuotteen?

A. Voit tehdä palautuksen meidän kauppaan Tule 48, Saue, Viro 76505 
Ota palautettava tuote kokonaisuudessaan mukaan sekä tuotteen ostokuitti tai tilausnumero.

Verkkokaupasta ostettujen ja maksettujen tilauksien palautuksia emme hyvitä kaupassa. Klarna hoitaa rahojen palautuksen, kun saa Agroshop:tä tiedon palautuksesta.


B. Voit palauttaa tuotteen myös veloituksetta postitse

1. Tulosta palautuslomakkeemme TÄÄLTÄ ja lähetä palautuslomakke osoiteeseen info@agroshop.fi Tuotteen numeron löydät meidän sivulta tai laskulta tai tilausvahvistusesta.

2. 
Pakkaa tuotteet huolellisesti siihen pakettiin (esim. Agroshop-laatikko), jossa ne sinulle toimitettiin. Voit myös pakata tuotteet johonkin muuhun laatikkoon tai pussiin, mutta kuitenkin siten, etteivät palautettavat tuotteet vaurioidu kuljetuksen aikana. Ethän tee merkintöjä tuotteiden alkuperäispakkauksiin (esim. kenkälaatikko). Laita palautuslomake pakkaukseen ja sulje paketti.

3. Lähetämme Sinulle postin pakettilapun, joka Sinun tulisi printata ja laittaa paketille

4. Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. 
Kerrothan kyseessä olevan asiakaspalautus Agroshop OY:lle.

5. Ota talteen Postilta saamasi palautuskuitti

Asiakas on vastuussa palautuslähetyksestä.

 

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä

Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, jotta ne voidaan myydä uudestaan. Sinulla on myös mahdollisuus vaihtaa toiseen, saman hintakategorian tuotteeseen. Huomioithan: mikäli haluat vaihtaa tuotteen ja olet valinnut maksutavaksi laskun, lasku tulee maksaa normaalin laskulla olevan eräpäivän puitteissa. Mikäli vaihto ei syystä tai toisesta onnistu, hyvitämme tuotteen arvon takaisin sinulle.** Mikäli jo ennen laskun eräpäivän umpeutumista tiedät, että haluat palauttaa osan tuotteista, olethan yhteydessä suoraan Klarnaan.

Mikäli tuotetta on käytetty tai alkuperäispakkaus on vahingoittunut, palautusta ei hyväksytä. Tällaisissa tapauksissa lähetämme tuotteen/tuotteet takaisin sinulle ja joudumme myös veloittamaan sinulta rahtikustannukset.

Mikäli tuote toimitetaan sellaisessa pakkauksessa, ettei sinulla ole mahdollisuutta avata pakettia vahingoittamatta sitä, sinulla on kuluttajana oikeus avata paketti ja tarkastaa tuotteesi ilman, että palautusoikeus menetetään. Tämä ei kuitenkaan koske esim. hygieniatuotteita tai elintarvikkeita.

Haluatko uuden tuotteen mahdollisimman nopeasti?

Palautuksien käsittely kestää noin pari viikkoa. Emme voi varata vaihtotuotteita asiakkaille valmiiksi, joten mikäli haluat varmasti saada uuden tuotteen sopivassa koossa, suosittelemme sinua tekemään uuden tilauksen. Näin saat uuden tuotteen myös nopeammin. Mikäli uuden tuotteen hinta on nyt kalliimpi kuin alkuperäisellä tilauksellasi, laita viestiä asiakaspalveluumme ja selitä tilanne, niin muutamme uuden tuotteen hinnan alkuperäiseksi. Lähetäthän asiakaspalveluun sekä uuden, että vanhan tilausnumerosi. Tämän jälkeen voit tehdä pelkän palautuksen epäsopivasta tuotteesta.

Huomioithan, ettet saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen!

Alkuperäispakkauksella tarkoitetaan sitä pakkausta, jossa tuote on, eli esimerkiksi laatikkoa (ei siis päällilaatikkoa, eli "Agroshop"-laatikkoa"). Huomioithan myös, että sinun tulee lähettää palautettavat tuotteet siinä paketissa (esim. Agroshop-laatikko), jossa ne on sinulle lähetetty. Mikäli alkuperäinen laatikko ei ole enää tallessa, sinun tulee lähettää tuotteet vastaavanlaisessa paketissa.

Paketin postitus

Sinun ei tarvitse kirjoittaa pakettiin erillisiä osoitetietoja. Riittää, että laitat paketille pakettilapun ja viet paketin Postin postitoimipisteeseen.

Otathan palautuksesta saamasi kuitin talteen siihen saakka, kunnes olet saanut palautuksesta vahvistuksen. Huomioithan, että asiakas on aina vastuussa palautuslähetyksestä emmekä vastaa kadonneista paketeista, mikäli asiakkas ei pysty todentamaan palautusta vastaanotetuksi, esimerkiksi palautuskuittia näyttämällä.

Palautukset ja vaihdot pyritään käsittelemään 30 päivän kuluessa siitä, kun varastomme on vastaanottanut lähetyksen.

Niiden tuotteiden palautus, joita voi tilata vain kotiinkuljetuksella

Haluatko palauttaa sellaisia tuotteita, jotka suuren kokonsa vuoksi toimitetaan vain kotiinkuljetuksena tai lavalla? Siinä tapauksessa pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme info@agroshop.fi. Sisällytä sähköpostiisi tilausnumerosi sekä puhelinnumerosi, niin voimme sopia noudon tilaamisesta. Posti on sinuun yhteydessä, jotta voitte sopia molemmille sopivan noutoajan. Mikäli haluat palauttaa tuotteen tyytyväisyystakuuvaihdon vuoksi, tulee paketti toimtitaa omatoimisesti postiin.

Mikäli paketin olisi voinut tilata muullakin toimitustavalla kuin kotiinkuljetuksella, mutta olet itse halunnut toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, tulee paketti palautustilanteessa viedä Postiin, sille ei tilata kotoa noutoa.

Kun palautuksesi on käsitelty

*Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun ja olet palauttanut kaikki tuotteet, Klarna lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostitse, että laskusi on poistettu.

*Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun ja olet palauttanut osan tuotteista, Klarna lähettää sinulle korjatun laskun sähköpostitse.

*Mikäli olet jo maksanut tilauksesi, Klarna saattaa tiedustella tilitietojasi sähköpostilomakkaalla. Mikäli heillä on jo tili- tai korttitietosi, he palauttavat rahan automaattisesti sinulle, etkä tällöin saa heiltä mitään erillistä sähköpostia asiasta.

Huomioithan, että olet itse vastuussa tavarastasi palauttaessasi/vaihtaessasi sitä. Tuotteen tulee käyttämätön ja se tulee palauttaa vahingoittumassa alkuperäispakkauksessa. Kaikki tuotteen mukana tulleet, tuotteeseen liittyvät laput ja ohjeet tulee olla mukana. Tuote ei voi olla likainen, eikä siinä saa olla minkäänlaisia käytön jälkiä, jotta se voidaan myydä uudelleen.

Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista

Huomioihan, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Paketti katsotaan noudetuksi, kun se sisältää palautuslomakkeen. 1.1.2020 alkaen olemme veloittaneet 29,- euron arvosta käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Postista Postin antaman säilytysajan puitteissa. Toinen vaihtoehto on ilmoittaa Agroshop.n asiakaspalveluun sähköpostitse, että aiot jättää paketin noutamatta. Ollessasi yhteydessä Agroshop-asiakaspalveluun, otsikoihan viestisi seuraavalla tavalla: "Noutamaton paketti + XXXXXXXX (tilausnumero)" Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen, kuin paketti lähtee palautumaan Agroshop:lle

Meillä asioiminen on yksinkertaista, ja me haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen ostotapahtumaasi!

* Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön.

 

1. Yleistä

 

1.1. Agroshop.fi välittää myytäville laitteille valmistajan takuun ja takuutoiminpiteet ja suorittaa myös ilaitteille takuukorjausta.

1.2. Takuuhuollon perustana on agroshop.fi:n esittämä lasku ja laite, jonka sarjanumeroa ei ole vioitettu. Mikäli laitteen sarjanumeroa on vioitettu tai siitä ei ole mahdollista saada selvää, on agroshop.fi:llä oikeus kieltäytyä takuukorjauksesta.

2. Takuuaika

2.1. Takuuaika alkaa siitä hetkestä, jona tuote luovutetaan asiakkaalle.

2.2. Takuuaikana suoritetut takuuhuollot eivät pidennä takuun kestoaikaa.

2.3. Agroshop.fi:n myymiä tuotteita koskee Viron velkaoikeuslain (VÕS) 218 § 2 mom. säädetty kaksivuotinen valitusten esittämistä koskeva määräaika.

2.4. Oikeushenkilöasiakkaille takuuajan määrittää laitteen valmistaja tai tukkumyyjä (maahantuoja).

2.5. Laajennetut takuut, jotka tuotteen mukana ostetaan, tulee asiakkaan itse rekisteröidä mukana olevan ohjeen mukaisesti 30 päivän kuluessa. Mikäli tätä ei tehdä, laajennettu takuu ei ole voimassa.

2.6. Mikäli tuotteen mukana seuraa takuutodistus, se tulee säilyttää ja takuu ei ole voimassa ilman sitä.

3. Takuukorjauksen tekeminen

3.1. Takuukorjaus suoritetaan valmistajan huoltoedustuksessa. Mikäli valtuutettua huoltoedustajaa ei ole, takuukorjaus suoritetaan agroshop.fi:n välityksellä toimittajan tai suoraan valmistajatehtaan kautta.

3.2. Asiakkaan tulee toimittaa takuukorjaukseen menevä tuote agroshop.fi:n toimistoon. Yksityiskohtaista tietoa saa meidän asiakaspalvelusta ja sähköpostitse osoitteesta info@agroshop.fi.

3.3. Mikäli laitteen korjaaminen takuuaikana osoittautuu mahdottomaksi ja sen valmistus on lopetettu, valmistaja tai maahantuoja vaihtaa laitteen takuu puitteissa vastaavaan tai parempaan laitteeseen.

4. Takuun piiriin eivät kuulu

4.1. Luonteeltaan kuluvat osat sekä pakkaus ja asiakirjat;

4.2. Käyttäjän tiedot, jotka ovat kadonneet laitteen rikkoutuessa tai takuukorjauksen seurauksena. Tietojen varmuuskopioiminen on asiakkaan velvollisuus;

4.3. Ohjelmistot, mukaanluettuina aiemmin laitteeseen asennetut ohjelmistot sekä ohjelmistoista johtuvat käyttöhäiriöt.

4.4. Käyttöhäiriöt ja fyysiset vauriot, jotka ovat aiheutuneet tahattoman tai tahallisen fyysisen vaurion seurauksena tai jotka ovat aiheutuneet laitteen sisään joutuneista ulkopuolisista esineistä, nesteistä, hyönteisistä, liiallisesta pölystä yms.;

4.5. Käyttöhäiriöt ja fyysiset vauriot, jotka johtuvat epäkuntoisista sähköjärjestelmistä (maadoitusjohdon puuttuminen tms.), sähkökatkoksesta tai verkkojännitteen vaihtelusta;

4.6. Käyttöhäiriöt ja fyysiset vauriot, jotka johtuvat ei-alkuperäisten osien tai epäsopivien tarvikkeiden käytöstä;

4.7. Käyttöhäiriöt, jotka johtuvat laitteiden väärästä käytöstä ja käyttöohjeiden vaatimusten noudattamatta jättämisestä (tuotteen käyttäminen tavanomaisesta poikkeavissa ympäristöolosuhteissa).